Bebeğim kolik bi bebekti malesef sallamaya alıştı şimdi küçük beşiğinde rahat edemediğinden park beşiğe geçirmeye çalışıyorum ama rahat sallanmadığı için uyumuyor gece uyanıp dönüp oyun oynamak istiyor nasıl alıştırabilirim park beşiğe fikri olan var mı