kenanalpuzar Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık 1 ay önce yataktan düştü iki kaşının ortasının şişi geçti ama sertlik var çizgi gibi kalın anlının ortası ne yapmam lazım ödemi nasıl geçirebilirim