hilalinde1 Arkadaşlar berbere gitmek doğru olur mu bebeğin ilk traşı merak ediyorum ya çok erkek varsa utanırım diye de gitmek istemiyorum napıcam bilemedim
3kedili2bebekli hilalinde1 direk ben götürüp kestirdim berberde valla kimse kusurabakmasin oğlusum tras oluyor bensiz de ağlardı her trasa ben götürüyorum hala berberle arkadaş olduk
nnoktaa hilalinde1 oğlumun henüz kesilecek kadar saçı yok 😂 ama yeğenlerimi ben götürürdüm. Abiyle kanki olmuştuk. Genelde kalabalık olmadığı saatlerde götürüyordum. Çocuklar rahat etsin diye.
pisipisi12 Sabah ilk açıldığında götürdüm oğlumu eşim evde yapmak istiyordu bende düzgün olsun diye berbere götürmek istiyordum kimse de yoktu sabah saatlerinde. Bir daha ki traşına da aynı şekilde yapacağım
ada00 hilalinde1 ilk evde kestik sonra çocuk kuaförü var oraya görüyoruz eşimle oyuncak arabanın üzerine oturtuyor orda kesiyor oğlum hiç ağlamıyor araba sürerken kesiyor anlamıyor bile ne olduğunu çocuk kuaförü varsa bakın rahat oluyor
Cennet70 hilalinde1 berber eşimin arkadaşıydı ilk traş arayıp randevu almıştı abi sağolsun annesi de gelsin durmaz ilk olunca annesi oyalar alışır demişti ilkinde gittim şimdi babasıyla gidiyor
JuliJuli06 hilalinde1 esim berberinden randevu aldi beraber gittik kesilen saclarin bir kismini aldim posetledim sakliyorum🥰
Nrcnkrmn hilalinde1 ben kendim götürmustm ama berber arkadsmn kocasıydı bnce gt yannda ilkinde çok aglıolar korkuolar hemde güzl bi anı kalıo