Selam anneler, kızım 8.5 aylık daha öncesinde uyandığı zaman oyunlar oynuyorduk vs yoruluyordu şimdi oyuncaklarını istemiyor sürekli mızmız Diş mevzusuda değil alt 2 diş çıktı yani acaba diyorum örümceğe çok mu alıştı onda eğleniyor bazen sıkılıyor çıkmak istiyor, kısacası günlük neler yaptırıyorsunuz nasıl memnun edebilirim üzülüyorum da canı sıkılıyor anlıyorum, havalar yağışlı parkada götüremiyorum daha önce salıncakta 1-2 kez sallandı, fikir verir misiniz lütfen 🥺