ahlasmomm_ Kızlar fotoğraf yükleyeceğim bebeğimin yanakları kolları bacakları kırmızı kırmızı benek benek oldu doktor atopik ciltli ddi doğduğundan beri arada yanakları nokta nokta oluyordu ama böyle değildi nemlendirici sürünce geçiyordu başına gelen oldu mu
Ymomm ahlasmomm_ Atopik cilt alerjiye meyilli olur paketli gıda tetikleyebilir veya başka bir şey . Bol bol nemlendirin
elazra2025 ahlasmomm_ benim iki kızım da atopik ciltli büyüğüm 4.5 yaşında doğduğunda böyleydi küçüğüm 2.5 aylık o da atopik ikisinde de mustalanin atopik ciltler için nemlendiricisini kullandım ben o fayda etti hatta küçüğümde bu nemlendirici hariç fito krem hametan ve madecasol verdi cildiye hepsi bir anca fayda ediyor çünkü gerçekten çok kuru cildi ve çok hassas büyük kızım şuan öyle değil büyüdükçe geçti çok şükür ama bı alerji testi de yaptırın genede
denizalismom ahlasmomm_ alerji kaynaklıdır benim oğlumun da yumurta alerjisi vardı emzirirken olmuştu 3 aylıkken . Tüm yediklerini not edip doktora götürüp test yaptırın
ahlasmomm_ Ymomm paketli gıda yedirmiyorum doktor da tetiklemiştir yediği kek ddi ama alerji olsa 24 saat içinde düzelmez miydi
ahlasmomm_ denizalismom doktor 2 yaşından önce sağlıklı sonuç alamıyoruz dedi 14,5 aylık tek farklı yediği şey kek oldu ama onu da daha önce yemişti böyle bişey olmamıştı iki hafta önce dirençli ateş yaşadık cumartesi ilaçları bıraktık Salı sabahı böyle uyandık
denizalismom ahlasmomm_ benim oğlumun da yanağı bu şekildeydi. Belki içinde daha önce yemediği bişey vardır bilemiyorum onu . Ama bi göstermenizde fayda var . Kortizonlu kremle geçmişti bizimki
denizalismom ahlasmomm_ benim oğlumun da yanağı bu şekildeydi. Belki içinde daha önce yemediği bişey vardır bilemiyorum onu . Ama bi göstermenizde fayda var . Kortizonlu kremle geçmişti bizimki
ahlasmomm_ elazra2025 doktor baktı cildi kuru değil diyor ama yüzü kuru dedi çok üzülüyorum artık doğduğunda reflüsü vardı tam bitti dedik diş çıkartmaya başladı diş de çok zor çıkartıyoruz iki hafta önce dirençli ateş yaşadık sürekli üst üste geldi 🥹
ornitorenkperi elazra2025 merhaba bende nemlendirici arayışındayım . Duştan sonra özellikle sür dedi doktor ama tam vücuduna mı yoksa sadece yüzünü me
ahlasmomm_ denizalismom kek aynı kek bire bir ama biraz fazla yemiş kakao veya sütten düşündüm ben de gittik doktora alerji şurubu ve bir krem verdi inşallah iyi gelir
ahlasmomm_ denizalismom Klamoks vermişti dirençli ateşi vardı ondan mı oldu acaba diyoruz kendi doktorumuz Kıbrıs’ta olunca götüremedik devlete götürdük
Ymomm ahlasmomm_ kortizonlu krem vermiştir muhtemelen inşaAllah geçer klamoks kullandık yazmışsınız kızım augmentin kullandığın da cildi reaksiyon göstermişti içerisinde inek sütü hammaddesi vardı
denizalismom ahlasmomm_ antibiyotik kullanmadığım için bilmiyorum. Ama dediğim gibi yanağına bakılırsa besin alerjisi gibi duruyor .
ahlasmomm_ cLearQueen yok hiç böyle olmuyordu çok az aralarda oluyordu yanaklarında şimdi elleri parmakları ayaklarının altı hep böyle