redizepol1 Kızlar tayinimiz Van’a çıktı. Ve doğumda hemen tayinden sonra olacak. Sıcaklık olarak nasıl. Çocuğuma ona göre alışveriş yapayım. Birde toki evlerine getir,Trendyol, Migros sanal market geliyor mu ? Bilgi verirseniz çok sevinirim
Aysbl redizepol1 Evet hepside geliyor hayırlı olsun bu arada van cok güzel bir şehirr 😊 Sıcaklık konusundada doğumunuz ne zaman bimiyorum ama van 2 ay tek sıcakk olur oda akşamları üşürüz yani onda ne kalın ne incii orta düzeyde alın herseyii
btlbge redizepol1 redizepol1 özel düşünürseniz Van lokman hekim uygun doğum ücreti olarak temmuz da bir zam olmazsa eğer
redizepol1 Aysbl Ay bende gelmiyor diye eşimi darlıyordum tokide ev tutma tutarsan gelmem diye 😂 Doğum Temmuz 15 o zaman yazlık çok birşeye gerek yok gibi 5-6 tişört ve şort yeterli sanırım. Zaten ilk haftalar yenidoğan hastane çıkışları giydiriliyor sanırım. 40 ından sonra tişört ve şorta geçebilir miyiz ?
byzyldz redizepol1 çok nemli gölden ötürü yani o zamanlar çok daha sıcak olur bebek bir haftalıkken bile şorta atlete geçersiniz gibi
redizepol1 btlbge Biz Ankara da ki lokman hekim ile anlaşmıştık 39.640 tl istediler. Ama temmuzda zam olur büyük ihtimal birde oradaki fiyatlar değişkenlik gösteriyor hatta daha pahalı olabilir dediler
redizepol1 balsurat_ bayağı da olmuş yazalı aylardır girmiyorum bilgi için teşekkür ederim merkez de oturuyoruz 8 aydır. Ama mayısta tokiden ev alıp oraya yerleşmeyi düşünüyoruz 🌸
redizepol1 akkoyun28 Valla sevdim desem yalan olur bize mi denk geldi kötüsü anlayamadık :) ev sahibi bizimle çok uğraştı. Çok zor dönemden geçtik onun yüzünden. Şükür kurtulduk. 3 sene buradayız inşallah güzel geçer yeniden başladık hayata. Hergün rahatsız eden ev sahibi yüzünden huzurumuz kalmamıştı. Kaç şehir gezdik ilk kez böylesine denk geldik. Elden para istiyordu vermeyince göz dağı veriyordu.. daha neler neler.
akkoyun28 redizepol1 ev sahipleri malesef çok acımasızlar. Umarım bundan sonra iyilere denk gelirsiniz. 3 yılınız çok güzel geçer. Nerde oturuyorsunuz merkez mi
redizepol1 akkoyun28 yine merkezdeyiz Alipaşa mahallesinin üstünde Valimithat bey mahallesindeyiz. Et süt kurumu var az ileride. Komşular iyi şükür. Ev sahibine öyle hiç rahatsız etmiyor. Memnunuz ☺️