manolyanis_ Merhaba arkadaşlar 3. Sezeryanım ve 3 ay geçti istanbul sancaktepede bi aile sağlık merkezine gittim ve takamayacağını söyledi usg şart dedi siz nerelere başvurdunuz ve nasıl bi yol çizdiniz yardımcı olurmusunuz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
aslhnkrts manolyanis_ istanbulda değilim ama yaşadığım yerde kadın doğuma gittim oda gebelik testi ver adet olunca gel demişti
Dogacelik manolyanis_ ozel hastanede hemen taktilar bebegim 3 aylik oldugunda. Test vs yapmadi doktorum. Ultrasonla bakip takti. 1 yil oldu memnunum.
ebruskoo manolyanis_ özelde doğum yapmıştım gene doktoruma gittim sezaryen sonrası 2. Ayında taktı cünkü 40 ım cıkınca rahmin eski haline gelmis geri dedi 1 hafta sonra gittim baktı spiral yerine oturmuş tam dedi taktıralı da 3 ay oldu sadece regl dönemi cok kanamam oluyor onun harici cok büyük kolaylıkmıs kafam rahat bir kere bu sekilde oldu bende
manolyanis_ Banada 3. Sezeryandan sonra takılmayabilir dedi yolladı bence keyfi takmak istemedi hanfendinin 😒😒😒 Doğum yaptığım doktorumu aradım cumartesi gel takalım dedi 🥲
svdakdmr Aile merkezinde takmadılar uğraştırmayı seçtiler fakat 4 aylıkken bebeğim doğum yaptığım doktorum takmıştı 5 dk işlem üstelik regl olmamıştım