ffeyza Lütfen şu bir yaş gergoluğu bir an önce geçsin ya bu nedirrrr en başa döndük resmen sürekli kucak isteme sürekli emmek isteme sürekli ağlama… büyüdükçe kolaylaşacak sanıyordum 😭
likeli ffeyza bazı şeyler kolaylaşıyor bazı şeyler zorlaşıyor. 1 yaşındaki o dönem geçici bir süre geçiyor sonra daha şiddetlisi başlıyor 😅 kızım haftaya 17 aylık olacak. Sürekli kucak isteme yok daha çok kucaktan kendini atma yüksek yerlere tek başına tırmanma gibi tehlikeli işler yapma var. Sürekli emmek isteme herrr şeye ama herr şeye ağlama 16. Ay başından beri var azalmadan da devam ediyor ne zaman geçecek diye bekliyorum. Bir yandan komik krizler yaşıyoruz ama diğer yandan biraz yorucu sürekli ağlayıp inatlaşması.
ffeyza cokbilmismom benim oğlum daha yeni girdi 1 yaşına ataktır demek istiyorum ve geçeceğini umut ediyorum yaa sizinki ne kadar zamandır böyle
cokbilmismom ffeyza 13 aylık olacak 16 mayısta bir bir buçuk aydır böyle 🤷🏼♀️ çok güzel sebze yemekleri çorbalar yerdi şimdi bin bir maskotlukla zorla yiyor
ffeyza aslhnkrts vallahi insan başkalarından da aynı şeyleri duymak için buraya yazıyor 😅 yalnız olmadığıma sevindim
ffeyza likeli nasıl yaa daha mı kötüsü başlıyor 🥲🥲🥲🥲🥲 her bebiş aynı olacak değil ya bence benim bebişim bu atağı atlatıp eski minnoş haline geri dönecek😂😂😂😂 evrene olumlu mesaaajjj
kirazmevsimi_ ffeyza büyüdükçe her şey dahada zorlaşıyormuş. 15.5 aydan bilidiriyorum çok fenayız. Her güne yeni bir kaosla başladık. Bugün mesela öğlen uykusundan önce ustunu basini bezini degistirmek istemedi krize girdi bir bez degistircem diye. Belki uykusu vardır ondandir dedim ama kalkinca gorcez bakalim ama.hic sanmiyorum zorlaşıyor her sey artik.
ffeyza kirazmevsimi_ valla bizde her alt değiştirmede bir kriz yaşıyoruz assssla değiştirmek istemiyor binbir güçlükle değiştiriyorum🥲 canları sağolsun beee allah bize güç kuvvet ve sabır versin gerisini hallederiz 💪
ffeyza Esoz1110 2 yaş sendromu ekstra fena diyorlarrr seninle yarışamayız biz bacımm allah kolaylık versin. Bizde geliyoruz sana doğru yavaş yavaş
likeli ffeyza iyi düşünün iyi olsun inşallah 😂 krizler büyüse de tatlılıkları da artıyor oradan dengeleniyor durum
Esoz1110 ffeyza Geldik eve neden geldik diye ağlıyor abartmıyorum yarım saat oturur ağlar basına bisey gelmiş gibi
AslanKadini_ ffeyza 13 buçuk aylık ağlak mizmiz huzursuz Allahtan uyuyor da kafa dinliyorum uykusuzluk olsaydı çıldırırdım kesin.. eşim de habire niye ağlıyor diyor keyfinden dedim artık. Diş, mevsim geçişleri, büyüme atağı derken bunaldım