Annişler günaydın 🌞 👋
Kızım şuan tam 10 aylık 1 aydır felan yürüyor viccodan ilk ayakkabısını aldık ama orda denediğimizde 19 çok küçük geliyordu parmak uçları sıkışıyordu ayakkabının ucunda o yüzden ordaki kadın 20 numara olur dedi aldık ama 20 de kocaman oldu sanki topukları boşluk duruyor topuğunu dayasa parmak uçları kocaman boşluk oluyor zaten ayakabbakıyı giyince yürüyemiyorda doğru düzgün…. Doktorumda yarım santim kadar boşluk ideal dedi… Tecrübeli annelerden bi öneri alsam hangi marka kaç numara olur bu çocuğa 🥹