Oğlum 8 aylık sürekli kucağımda durmak istiyor yere koyduğum an canı acımış gibi ağlıyor sabahtan akşama kdar neredeyse kucak istiyor normal mi bu ayda böyle olması yoksa benmi alıştırdım. Ben alıştırdım desem daha önceki aylarında kucak istemezdi bilemedim size sorayım dedim normal mi bu ayda acaba sizinde böylemi