Kızım 7,5 aylık ek gıdayı ağzına sokmuyor blw falan her şeyi denedim istemiyor. Zaten alerjisi var her şeye. Yumurta ve tavuk ürünlerine var diyetteydim. Şimdi yine kanlı kaka yapmaya başladı. Doktor süt ve süt ürünlerini de kestirdi ve alerji maması verdi raporlu. Onu da yemedi. Sadece emmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım. Hiçbir şey yiyemiyorum kendisine de yediremiyorum. Gece memeden çıkmak istemiyor. Doymadığından değil kilo alımı bayağı önde dedi. Persentili iyi. İyice yıprandım kilo verdim sürekli memeye yapışık 😣😣😣😣