dgltkn bu dönem meme reddi dönemi sinirlenmek ve üzülmekte çok haklısın bizde bu dönemi şırınga ile zorla damla damla geçirdik . Biberon kullanmadı . Sabırlı ve sakin olacaksın bu geçici bi süreç öyle düşün canım 4 ay 6 günlük bizde de o dönem kadar olmasa da hala var . Şimdi de ağzında tutup tükürmeyi öğrendi