Merhaba hanımlar Cerazette doğum kontrol hapını kullanan var mı yeni doğum yaptım bebeğim bi buçuk aylık bu hap bi sıkıntı yapıyor mu ağır mı bide adeti mi beklemem gerekiyor ne zaman başlayacağım ilk illa bi zamanı var mı yardımcı olabilir misiniz 🌸