Kızlar bebeğim 14,5 aylık. Anne baba demiyor. Bir tek araba sesi çıkarıyor ve miyav diyor O da kediyi görünce. Normalde artık anne baba tut falan demesi lazım diye biliyorum. Ailemizden uzakta yaşıyoruz evde olabildiğince konuşuyorum ama sanırım yeterli gelmedi. Ekranda genel anlamda göstermiyorum sadece kiloda geriliği olduğu için yemek yerken gösteriyorum. Onun dışına genelde evin içinde oyuncaklarla oynuyoruz. Sıkıldığında da hava güzelse dışarı parka götürüyorum ama dediğim gibi herhangi biri olmadığı için çevremde genel anlamda Ben konuşmaya çalışıyorum ama o da yeterli olmuyor. Ne yapmam lazım bilgisi olan var mı