11 aylık bebeğim bazen emerken, bazen de sabahları yeni uyandığında iki eliyle aynı anda parmaklarını şıklatıyolar bakarak. Kuruntu yapmak istemiyorum ama dikkatimi de çekiyor bu durum. Üst üste 5-6 kez yapıyor sonra bırakıyor. Bu dönemde benzer davranış yaşayan var mı normal midir? Doktor kontrolümüze 1 ay var daha o yüzden buraya sormak istedim yaşayan var mı diye