baharrr01 Merhaba anneler . Cliniked masaj yağını kullanan var mı yenidoğan da . Instigram da sürekli karşıma çıkıyor etkisi var mı gerçekten
hilalolo baharrr01 evet fayda edecek diye fazla fazla aldık maalesef hiçbir faydasını görmedim normal masaj yağı gibi kullanıyorum
[silindi] baharrr01 yani ben ilk 4 ay gaz masajlarını hep onla yapardım pırt pırt çıkarırdı gazları ama yağın etkisi mi masajın etkisi mi bilmiyorum
cansu2600 baharrr01 Bende kullandım oğluma kesinlikle geçirdi diyemem ama masajlarla duşla biraz olsun rahatliyordu o dönem
kardelenng Bende aldım bebeğim 2.5 aylık faydasını görmedim ama kullanmaya devam ediyorum artı gaz damlası kullanıyoruz 1 haftadır daha rahat artık