Avukatanneyim bazı bebekler hatta çocuklar diyim 13 14 yaşına kadar kacırabiliyor kardeşim o şekildeydi ve çok üzülüyordu annem o yaşa kadar bez kullandırdı mecburen çünkü rüyasında altına kacırdıgını gorüp bir an Korkuyla kalkardı ve çoktan kacırmıs olurdu sabaha üzülerek temizlerdi küçücük haliyle annemlerde bu sebepten bir kere bile hastanede götürmediler bir keresinde aynı şey anneminde başına geldi ve anladı kardeşimi hep kızardı aşagılardı insanların içinde bile