Nilufer merhaba benim oğlum da devlet hastanesinde 20 günlükken yüksek ateşten 8 gün yoğun bakımda yattı her Bilgi almaya gittiğimiz de belirli bişey Yok bakıyoruz bugün bu tahlili yapacağız bugün şu tahlili yapacağız diye diye hiç bişeyi çıkmadı boşu boşuna antibiyotik alıp deli gibi pişik oldu 👍🏻 Ayrıca özel hastaneler devletten günlük para aldığı için de geç çıkarıyorlar diye duydum yaşayan bi tanıdığım vardı