gamseliii Merhabalar, oğlum gece 2-3 saatte bir uyanıp emmek istiyor hala daha. Bu normal mi iki ay beş günlük? Bazılarının ki 6 7 saate kadar Uyuyormuş biz bu düzeni sağlayamadık nasıl yapabildiniz?
ummukerem 2 ayda düzen olmaz. Benim oğlum da 57 günlük 3 max 4 saate uyanıyor ama genelde 2 saate bir yemek istiyor gündüzleri de normal yani 3 aya kadar bizimle bağ kurmak istiyor emerek gamseliii bir de anne sütü çabuk sindiriliyor mama gibi değil. Mama alan bebek daha uzun tokluk hissettiği için daha çok uyuyabilir sıkma canını çok normal
babyandmom_ gamseliii 2 ay 17 günlüğüz hala o kalkmasa da ben kalkıp 2-3 saatte emziriyorum. Çok erken bence gece beslenmesini kesmek için
Elifinannesii_ gamseliii valla gecelerim zehir olmuş durumda gram uyumuyor çok kötüyüm kulaklarımda uğultular var uykusuzluktan başım ağrıyor. Keşke uyusa 10 dk uyuyup uyanıyor bittim tükendim
organikirmik gamseliii 2 aylık bebekte uyku düzeni olmaz daha 4. Trimesterde. 3. Ay civarı biraz ilk uykusu uzar, sonra yaşamazsınız inşallah ama uyku gerilemesinde yine bozuluyor
gamseliii smileylaylom yani normal hala daha 2-3saatte bir gece emmek istemesi değil mi?🫠 geri de hemen dalamıyor zaten gaz çıkartma seansımız var ıkınma seansı
smileylaylom gamseliii 4,5-5. Aylarda uyku eğitimi veriliyormuş düzen oturuyormuş her bebek bir değil başka bebeklerle kıyaslayıp üzülmeyin
gamseliii ummukerem gunduz hep 2 saatte bir sma geceleri artık 4-5 saate çıkması gerek deniyor ya hala 2 saatte bir emmek istemesi biraz yoruyor🫠🫠
ummukerem gamseliii olsa da tek uyku oluyor bizde 3-4 saat olan çocuktan çocuğa değişiyor o standardı yok üzülme. Eltimin kızı 2 yaşına kadar 45dk uyuyordu 🥲 onu görünce hep dua ettim Allahım uykulu gaz problemi olmayan bi bebiş olsun diye, buna da şükür
ummukerem gamseliii ay kız bende aynısını yaşıyorum şuan 😅 1 saat önce uyandı süt içti alt değişlti bakınıyor hç uyuyacak göz yok gibi
gamseliii organikirmik uyku düzeninden de bahsetmedim neden derdimi anlatamadım anlamadım🥲 Uyku aralığı çok kısa gelmişti bana sanki 2-3 aylık bebekler 5 saat uyumalıydı diye biliyorum Ama bu da bebekten bebeğe değişen bir durum o yüzden sordum Sizlerinkiler nasıl diye
gamseliii Gokturkmom gece uyanmasın demiyorum zaten 2- 3 saatte bir uyanması normal mi diyorum dört 5 saatte çıkmalıydı diye düşünmüştüm
kardelenng Bizde 2 ay 18 günlüğüz gece uykusunda bizde 3 saatte bir uyanıyoruz ama aşı zamanı yarım saatte bir olmuştu bebekten bebeğe değişir tabi süreç ama büyüdükçe düzene giriyor gibi ilk zamanlara göre
egeniinnannesi gamseliii benim oğlum 9 en geç 10 gibi uyur 2 gibi uyanır emer, tekrar uyur ( bazen kaka saatine denk gelirse en az 1 saat ayakta) sonra bidaha 6 gibi uyanır bazende 7 -8 gibi. Zamanla dahada uzar uykuları
hepyerdeyizz Gokturkmom duyar ya ufak daha iki yaş nerdeyse iki kere mama veriyorum uykusu bolummuyor uyuduğu yerden emiyor