Esra_Omer_Alp kimbumadam geçmiş olsun banada bildirim geldi istanbulda oturuyorum tüm ailem manisada çok sallandı mı kendim iççn endişe ediyordum şimdide onlarda eklendi😮💨
kimbumadam Esra_Omer_Alp ben de İstanbuldayım 3,4 il hissetmiş Manisadan yazan görmedim Ama konumu itibariyle tehlikeli bir yerde değil diyorlar korkma yani
minikmisimben Rabbim yardımcımız olsun valla kızımı odasına yatırdık bu gece depremden beri yanımda yatıyordu aklım onda uyku yok yine tetiklendim 😔
aslhnkrts kimbumadam ben çocuk uyutuyordum o saatte hiç hissetmedim aydında ama hissedenler olmuş herkes iyidir inşallah