munismom Anneler merhaba aranızda enterogis kullanan var mı? varsa herhangi bir faydasını gördünüz mü acaba oğlum 2 aylık gaz sancısında uyuyamıyor, bugün doktor önerisi ile aldım yorumlarınız neler
nur38_ Benim bebeğim de 2 aylık kabızlığı vardı doktor önerisi ile aldık 5 damla şeklinde kullandık damlayı verdikten yarım saat sonra kakasını yaptı