Bereninannesii34 bestos bende de aynısı oldu canım doğumdan sonra toparlayaması saçım zaten hacimsiz ince saçım vardı doğumdan sonra da dökülmeye başlayınca önünü alamadım. Bölge bölge kelleşmeye başladı derisi görünüyordu. Dermatolojiye gittim şimdi bir karışım uyguluyorum saçıma ve bir tek o iyi geldi eczacı karışımı gibi vitamin spreyler falan var içinde.
bestos Bereninannesii34 o kelleşen yerlerden çıktı mı tekrar saç bir de doğumun üzerinden ne kadar zaman geçti sizin
Annegibi2006 hhacerr d vitamini hamilelikten sonra benimde çok dökülmem oldu ne denediyse geçiremedim oğlumu kontrole götürdüğümüzde doktoru ben saç dökülmesinden bahsetmeden d vitamini kullanmaya devam et emdiği için senin vücudundaki vitamini alıyor eksik kalmasın vücudunda demişti kullandıktan sonra ciddi faydasını gördüm gerçekten
nilikonunannesii hhacerr o kadar çok dökülüyordu ki emzirme için takviye kullandım şuan iyi gibi bir de hep diplerden çıkıyor minik minik yerine yenisi geliyor ama bu sefer de saçım orantısız uzuyor diye gittim kısacık kestirdim.
bestos nilikonunannesii ben de ocean mummy kullancam hamileyken kullanıyordum yine onu kullanayım dedim inşallah işe yarar
Passion_ hhacerr ben tresan şampuanla aza imdirmiştim ama durduramadım ne yazık ki ama sonrasında fazlasıyla çıkmıştı
nilikonunannesii bestos elanatal 3 kullandım bende sonra demiri aşırı yükselttiği için doktorum kes dedi bir suredir bıraktım ama çıkıyor saçlar merak etmeyin bebeğim 7 buçuk aylık olmak üzere 1 aydır falan iyiyim.
bestos nilikonunannesii haklısınız doğru doğumdan sonra hiç kan değerlerime baktırmadım aslında önce ona baktırmam lazım da işte kendimize sıra gelemiyor bebişlerden :) inşallah toparlarız
nilikonunannesii bestos bence ertelemeyin sonra toparlaması uzun sürüyor. Bende artık dayanamadım yorgunluk halsizlik elim kolum kalkmıyordu en son dedım ben böyle verimli olamıyorum gittim hastaneye bir dünya vitamin kullandım şuan iyiyim şükür.
hbbyildiz Sıfıra vurdum kurtuldum, çıldırmak üzereydim, hiçbir şampuan ilaç işe yaramadı, şuan miss gibi 😂