majkoniyan Merhaba anneler. 8,5 aylık bebeğim 9 aylık olacak bir haftaya ve 3 gecedir ağlayarak uyanıyor ve yeri yerinden oynatırcasına ağlıyor. Calpol veriyorum duruluyor biraz ama zaman geçiyor anca. Nedendir sizce ?
Hll112 majkoniyan bizde ne zaman gece uykusundan çok şiddetli ağlayarak uyansa sonrasında dişi çıkar ama herkeste aynı mı olur bu durum bilemiyorum tabi
majkoniyan Hll112 Doğrudur ama bu kadar ağlamazdı hatırlamıyoruz yani eşimle o yüzden şaşırıyoruz yoksa bende damakları olduğunu düşünüyorum 🥹