aylamomm Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 aylık bazen emiyor bazende hiç emmiyor zorluyorum emsin diye ağlayınca bırakıyorum sütümü sürekli sağıyorum yetmiyor diye mamada veriyorum sizdede böyle şeyler oluyor mı tutması için ne yapabilirim
aysegul466 aylamomm elinle c şeklinde memeyi tutup çocugu ittirmeyi deneyebilirsin benre en çok o işe yaraamıştı
kaanasilinannesi aylamomm aylamomm biz henüz hiç Red yaşamadık daha 26 günlük bebeğim aksine sürekli memede kalmak istiyo
aylamomm kaanasilinannesi evet benimkide memede duruyordu uyuyorduhatta çekerken ama bugün hep sağdım çok az beş dk felan emdi sonra bıraktı anlamadım bende
almira35 aylamomm bazen bebekler 5dksa da doyabilirler, süt fazla gelirse. Bazen de yorulduklari için bırakırlar. Red olarak algılamayin hemen. Bez sayısı ve kilo alımı iyiyse sıkıntı yoktur.
aylamomm almira35 ağzımda tutmuyor ağzına sokuyorım çekse normalde emiyordu neden böyle oldu bilmiyorum