Kızlar ben normalde bebeğime Sma Optipro alıyordum , Eczaneci kolik diye Bebelac gold önerdi ( Ben normalde sma confort alacaktım neyse dediki yok bu daha iyi bilmem ne Bebeğimin daha çok gazı oldu önceden bir iki gegirtebildigim bebeğim gün boyu kustu ve gegiremedi daha cok ikinmaya başladı ve alttan gazı cikaramiyo bu mama da çöp yani , Ben şimdi masaj vs yapıyorum başka yolu var mı bana bı el uzatın Canım Anneler 🥹