beyzzsenturkk_ ohd23 11 aylıkken tek uykuya düştü 2 uyku cok fazla bence enerjilerini atamıyorlar gece sık uyanırlar huysuz olurlar
zezey19 ohd23 2 uyku yapınca aksam cok gec uyuyordu ve gece uyanip bir sure uyumuyordu tek uyuyor artik aksam da 8.30 da ya da 9 da yatar
Helincik ohd23 sıfır uyku :/ Kızım çok gergin öfkli. Sabah 8 de de kalksa bazen geceye kadar uyumuyor. Bazen de 5-6 gibi uyuyor. Iyku araları çok açık
Busrayusraaaaa 19 aylık olucaz. Öğlen 12-12:30 gibi uyutuyorum gece uykusuda 9 da bi sorun yok bizde şimdilik
-sevimlipolyanna- Bir buçuk yaşında ben daha tek uykuyu bile zar zor yaptırıyorum ne iki uykusu, hiç sevmiyor uyumayı. Sürekli aktif olmak istiyor karıştırmak keşfetmek eğlenmeek istiyor
Busrayusraaaaa ohd23 öğlen uykusuna her zaman 1 saat uyur bazen daha kısa kısa uyuduğu zaman ne kadar uyudugunu benim için bir önemi yok yatıp dinlenmesini istiyorum sadece tekrar uykuya geçirmeye çalışmıyorum kaldırıyorum bazen yarım saat uyuyor hatta bazen 15 dakika uyuduğu bile oluyor ama genel itibari ile 1 saat uyuyor
ilaydakaya21 1 buçuk yaşındayız tek uyku yapıyoruz gündüz 2 saat bazen 3 saat yatıyor akşamda bazen 9 en geç 9 buçukta gece uykusu yapıyoruz