Aranızda bebeği uslu olan var mı? Hareketi olmayan(bazı bebekler süreklilik çırpınır ağlar bu tam tersi fazla çırpınmayan) kendi halinde açlığı agrısı sızı gazı olmadıgı sürece ağlamayan kucakta durunca gıkı çıkmayan merak ediyorum. Daha sonradan hareketlendiler mi? Bu bazı insanlar tarafından bebekte sıkıntı mı var sürekli mayışık diyorlar da. Bebek hareketli olsa laf ederler, sakin olsa yavaş olsa laf ederler delirecegim artık