Omurbebek İyi akşamlar kızlar. Kızım 3 yaşında. Ve aşı yaptırdığımız yerler kaşınıyor. Gece bile kalkıp anne burası kaşınıyor diyor. Aşı yaptırdığımız yerler sert. Yani içinde bi sertlik var. Zamanla geçer mi hastaneye götürmem gerekiyor mu?
Omurbebek elisa2705 hayır bu aşı yeni değil daha önce yaptığımız aşılar. Yani iki yaş ve bir yaşinda yaptığımız aşı yerleri kaşınıyor
elisa2705 Omurbebek Çok enteresan geldi bana acaba o kısım içine doğru ya farklı geldiği için ona kaşınıyor falan diyor olabilir mi