Kızlar neredeyse 3 haftadır hastayım artık yorgun düştüm. Emzirme dönemindeyim ilk hafta dayandım geçer diye doktora gittim bogaz enfeksiyonu sebebiyle 10 gün antibiyotik kullandım kontrole gittiğimde alerjik alt yapısı olduğunu deloday kullanmam gerektiğini geçmezse emzirmeyi kesip ağır ilaçlar almam gerektiğini söyledi.
Doğal yollarla ilerleyen özellikle geniz akıntısı ve bogaz ağrısı öksürük için bir şeyler yapan var mı..