Benim kızımda da yuksekti 3.5 aylıktı o zaman doktorumuz bu aylarda olabilir dedi. 6ylik olunca tekrar yaptırdık tahlil yine yüksek çıktı doktor genetik olabilecegini agrikesiciden olabileceğini söyledi.birde sarılık gecirip ışın tedavisi gördüyse insanda olabilir dedi.7aylik olunca tekrar yaptırdık düşmüştü.sizde de bu sebeplerden olabilir