Normalde bebek arabasıyla gezdirirken uyuyan bebeğim son 2-3 haftadır bebek arabasında dolaştırınca krize giriyor 😢🤦🏻♀️ Öyle mızırdama değil bildiğin katılarak ağlıyor kucağıma aldığım an susuyor 🤷🏻♀️ Aynı durumu yaşayan var mi? Umarım geçici bi süreçtir yoksa işimiz zor 🙄 (kızım 7 aylık🐣)