Oğlum 3 yaşına girecek iki ay sonra gündüz uykuları en az bir saat var genelde uyanma saatine göre en geç bir buçukta uyumuş oluyor yanına yatarsam saatlerce uyur çünkü gözümle oynayarak uykuya dalıyor . Yatmazsam gene bir iki saat uyur ama sorun şu ki gece en az bir iki kez uyanıyor ve babası ya da ben yanına yatıp uyutuyoruz tekrar gitmezsek kalkar kendisi gelir gündüz uykularını kessem daha iyi uyur mu diye düşünmeye başladım doğduğundan beri gece yanında birine temas ediyorsa kesintisiz etmiyorsa uyanıp uyuyor geri yani bizde artık kesintisiz uyumaya hasret kaldık:)