KLORAK İşte bu yüzden 3 yaş altı çocuklar kreşe verilmemeli. Çünkü 3 yaş altı çocukların gittiği kurumlar Gündüz Bakım Evi oluyor. Ve Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olmuyor. Denetleme çok fazla olmuyor. Öğretmenlerde diplomaya bakılmıyor. Ismek, Halk Eğitim Merkezinde belge alan ya da lise mezunu kişiler çalıştırılıyor. Burada da görüyorum 1-1,5 yaşındaki çocuğu kreşe vereceğim diyenleri. Kreş yerine güvenilir bir bakıcı tercih edilmeli. Çocuk 3 yaşına geldiğinde zaten evde tutmak doğru değil, okula gitmeli.