Ahsensmom_ inanarak kullanmak lazım. Benim oğlumun 6aylıktan beri boynunda, tüm dişleri tamamlandı hiç sorun yaşamadık. 3 yaşına girmek üzere hala boynunda. Hatta 2 yaş krizleri zamanında dişleri tamam diyerek çıkardık. 2 hafta sonra geri taktık çocuk daha sakin olmaya başladı. Ben memnunum. Ama inanmak lazım.