mrs_moomm nadideumay03 merhabalar ben bi emzirme danismani ile görüştüm bu konuyu dediki kararli olun sakın dönmeyin. O an karar verdim ve kesinlikle donmedim yani elim gitti en cok kendimle mucadele ettim ama başardık. Tek yolu kararlılık
cananmirs Benimde bebeğim 6 günlük ama korkuyorum çünkü hemen sinirleniyo daha kacrayamıyoda bende o yüzden şuna devam ediyorum silın ucuna ama bende bıraktırmak istiyorum