Kızlar bebeğim bugün 9 ay 1 günlük oldu ve arada eski fotoğraflarına bakıyorum. Zaman o kadar hızlı geçmiş ki sanki yeterince kucağıma alamamış, yeterince sevememiş, yeterince vakit geçirememiş gibi hissediyorum. Büyüdüğünü görmek şahane bir duygu ve hissiyat ama acaba daha fazlasını yapabilir miydim diye de düşünüyorum. Sizde böyle mi düşünüyorsunuz yoksa normal misiniz? 😂