Merhabalar , 8 mayısta yaptırdım . Devlet hastanelerin yenidoğan diye bir bölümü var oraya gidip forum doldurdum . Daha sonra forum doldurduğum yerden Randevu aldık gittik . Göz muayenesinde 5er dakika ara ile 3 kere damla damlatıyorsunuz . Daha sonra muayene gerçekleşiyor .