Her yerde bol bol pestisit haberi gördüğümüz şu günlerde asla marketten falan almak istemiyorum. Tazedirekt’ten alayım dedim orada da görünenin aksine pestisit oranı çok yüksek çıkmış marka da hiçbir açıklama yapmamış. Siz sebzelerinizi nereden alıyorsunuz? Arkadaşım bi site önermişti de orayı da takip edip belli bi gün sipariş vermek lazım önden, kargoya verilecek de teslim edilecek de ohoo