Perii0 3 tane dişi var iki tanesi Altan çıktı diğeri üsten bu normal mi iki tanesini birden atması gerekmez miydi çok komik duruyor üsten bi tane tek atması yani garip geldi bana normalde ikisi birden atar sanıyodum problem olur mu bu ?
gg3848 Perii0 benim önce alttan bir dişim sonra üstten bir dişim çıkmış sonra tek tek diğerleri çıkmış dişlerim çok düzgün bir sorun yok😄 sorun olacağını zannetmiyorum 🤗
nursnmh Perii0 önce alt 2 dişimiz çıktı sonra üstten 1 tane çıktı onun çıkması tamamlandiktan sonra yanlar sişmeye başladı
[silindi] Perii0 maşallah ilk kaç aylıkken çıktı acaba biz bir aydır diş çıkacak diye bekliyoruz 6 ay 12 günlük sanırım acele ediyoruz 🫠 şu an bembeyaz damakları
ayisit Perii0 benim kızımın ilk alttan 1 tane çıktı o kadar komikti ki tek dişli canavar diyordum. 1 ay sonra diğeri çıktı, aslında dişlerin tam net bir sıralaması yok.
Perii0 ayisit ayy normal olsun da sıralaması önemli değil benim oğlumun da çok komik duruyor 3 tane tek var 😂ben orantısız olur diye endişelendim şimdi rahatladım ♥️
ayisit Perii0 gayet normal sadece d vitaminini düzenli kullanın ve demir ilacından sonra da mutlaka bir iki yudum su verip dişlerini temizleyin derim biz kan şurubu kullandık ve dişlerinde çok belli olmayacak şekilde sarı lekeler kaldı fırçalasam da gitmiyor 🥲