Selam annişler, umarım hepiniz iyisinizdir. 1,5 aylık bebeğim de rutin oluşturamıyorum siz oluşturabildiniz mi ? Gündüzleri benimle birlikte salonda oluyor be anakucağında uyuyor kaldırdığımda uyanıyor yanlış mı yapıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz? Gazlı bir bebek ve sallıyorum hafif hafif hata mı yapıyorum başka ne yapabilirim I. Çok dert ettim kendime siz de durumlar nasıl ? Anakucağında uyutan var mı