Brcylkn Bebeğim uyuduğu zaman emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor, sarılık olacak diye korkuyorum, uyandırmak için ne yapmalıyım?
Kubb Brcylkn bizim de en çok zorlandığımız şeydi sanırım uyandırmak. Genelde altını açarak uyandırıyorduk, ayak parmaklarına dokunuyorduk.
Tuana4747 Brcylkn kızım 17 günlük yeni yeni uyandirabiliyorum her emzirmede altını açıp bacaklarina masaj yapıyorum uyanıyor denememde fayda var
Minammm Brcylkn topuğuna falan vurma canını acıtma doktorum kesinlikle onermedi ben altını açınca uyandirabiliyorum
merv0384 bebeğim doğduğunda yoğunbakımda kaldı orda hemşireler topuğuna orta parmaklarıyla vurup burnunu sıkıyordu uyanıyordu, mutlaka anne sütü ver emmese bile sağıp şırıngayla ağzına sık
Mom567 Brcylkn burnunu sıkmaya kesinlikle karşıyım altını açman daha iyisi bence sen bilirsin yine de
Burcubayram01 Benim bebeğimde uysnmiyordu çok uzun uyuyordu baslarda bende en son sürümü sağıp biberonla verdim sonra uyanmaya başladı sanırım kan şekeri düşmüş bide bir şeker kadigi şekerli su verdim kendine geldi şuan bir ay beş gunluguz kendi uysniyor acıkınca artık zamanla geciyor