rusene
Uyuşturmak için yaptıkları iğneyi hissetmiyorsunuz çok ama çok ince iğnenin girişini hissediyorsunuz o bile acı vermiyor. Çekim esnasındada bişey hissetmiyorsunuz. Sonrası biraz ağrılı ama o da zamanla geçiyor be bir daha ağrı olmuyor. 1 yarı gömülü 1 tam çıkmış 20lik çektirdim aynı anda. Bu aralar kalan 2 tanesinide çektirmeyi düşünüyorum