Bebeğim 5 gün sonra 7 aylık olacak ailecek hastalık geçirdik diş döneminde atak haftasında neyse üstüne birde 2 gündür burunlar tekrar tıkandı bugünde hafiften akıyor o kadar dşkkat etmeme rağmen bu havalar beni bıktırdı neyse yaklaşık 2 haftadır uyku düzeni kalmadı uyanıklık süresine gündüz uyku saatlerine dikkat etmeme rağmen akşam 7 8 gibi uyuyor 9da uyanıyor sonra saat 11 12 arası anca uyuyor ilk başlarda cinnet modundaydım sonra yok işte atak diş diye kabullendim çığlıklarla ağlıyor ki hastalık vs yok yani bu süreçte sürekli doktora gidildi bu alışkanlıktan nasıl vazgeçcek ya da düzelecek mi cidden ne kadar kabullensemde bu bir süreç geçicek napalım desemde yoruldum artık tek çocuk değil ki sabahtan akşama kadar tek işim o olsun 2ye giden abisi var yıprandım yardımmmmm başınaa gelen var mı düzeliyor mu