Arkadaşlar merhaba.Yazıcı aldım Brothert420W.Özellikleri hakkında cok bir bilgim yok.Bugun tesadüfen yazıcının arka kısmının açılıp kagıt koyduğunu farkettim.O kağıdı alıp ön taraftan aynen çıkarıyor anlayamadım.Etrafında yazıcıdan anlayan veya bu yazıcıyı kullanan biri var mı acaba ne işe yaradığını öğrenmek istiyorum