Kızlar merhaba göğüs kalkanı kullanan varmi aranızda bazen göğüs ucu kremi sürdükten sonra göğüs kalkanı takıyorum biraz süt akiyo kapağına o akan sütü ne yapmam lazım bilemedim bebeğime vermelimiyim değerlendirmek için siringayla falan daha hiç biberon kullanmadım emziriyorum sık sık ama o süt birazcık bekleyince pihtilasiyo sanki bozuk süt gibi çocuğa zarari olurmu yardımcı olur musunuz?