ceren4_ canım öncelikle sadece bunlar var diye sen kendi çocuğuna bu tanıyı yapıştırma hatta burda kimseye yapışttıttırma ben dahil kimse işin uzmanı değiliz bence çok önemli bir konu . Sen sürekli ismi işe çağırıyorsan özellikle nirseye odaklıyken o çocuğun bakmasını bekleme bende öyle yapardım için hiç rahat etmiyorsa bi uzmana git