keremikomom__ Bebeğim 4 ay 20 günlük.Menisküs yırtıgınden amelıyat olmam gerekıyor ve sanırım genel anestezi alıcam. Emzirirken bi sorun olur mu bıraz gergınım.
keremikomom__ organikirmik peki iyileşme süreciniz nasıldı benım yırtık olan kısım alınıcak . 3 dereceden yırtıkmıs ve baya yırtılmıs
organikirmik keremikomom__ benim de alındı evet 3. Dereceydi çok büyük olmasa da. Temizleniyorsa iyileşmesi daha hızlı oluyor aynı gün yürütüyorlar ertesi gün de taburcu, evde biraz topallıyosunuz o kadar 1-2 güne eski hayatınıza dönersiniz. 💖