biranne-2443 Kızlar 2 yıl oldu sezaryen olalı. Ama ara ara hala ağrır dikişi bide dikiş yerimde sertlik var dokununca normal mi bilen var mı
Akkuzum biranne-2443 ben çok üşütürsen arada sızlama yapıyor benim de 2 yıl oldu ama sertlik yok. Masaj yapmış mıydınız dikiş bölgesine
kuzuanasi Annem 30 senelik sezeryanlı hala ağır kaldırdığında yorulduğunda ağrır kaşınır der. O sertlikler başta ve sondaysa muhtemelen hepimizde olan dikişin büzüldüğü yer