nerminisitan Kızlar sorum başlıkta. Kızım 4 ay 23 günlük. Yazık sürekli ağlıyor eli ağzından hiç inmiyor. Önceden sadece kaşırdı ağlamazdı. Şimdi ağrısı da başladı sanırım mızmızlanıyor geceleri ağlayarak uyanıyor. Kaç ay sürüyor bu diş sancıları? Çok yoruldum 😔
Esraaa01 nerminisitan ahhhhhhhg ahhhhhh canım öncelikle hayat kurtarıcı şeyi söyleyim usta oldum diş granülü al sür hemen etki ediyor kus gibi hafifler çocuk her 2 saatte bir verebilirsin tamamen bitkisel birsey
ayisit nerminisitan sizinki atak döneminde olabilir. Ve süreç çok uzun 3 yaşında tamamlanır dişler ve ne zaman hepsi çıkar o zaman rahatlar.
TalentedMom nerminisitan daha süredebilir kehribar kullanıyor musunuz ben oğlumda çok faydasını gördüm ağız suyu çok akardı o kesti
kuzuanasi Bu gün 4 yaşında oğlu olan arkadaşım dediki dişler 20ye tamamlanana kadar böyle devam eder 🥲 alışmaya çalışın. 12 aylık oğlum her diş çıkarma döneminde yere yatak serip beraber uyuyoruz ancak o zaman sürekli uyanmıyo
kuzuanasi nerminisitan kendinizi hazırlayın derim. Ben 20lik dişlerimi çok zor çıkardım hep onu referans alarak daha merhametli yaklaşmaya çalışıyorum sonuçta sıfırdan insan olmak kolay değil 😊
nerminisitan kuzuanasi ama mütemadiyen iki yıl süren birşey değildir heralde. Çıkarınca geçiyordur. Başka diş çıkınca tekrar acıyordur sanırım 😅
kuzuanasi nerminisitan tabi tabi çocuktan çocuğada değişir kimide hiç bilmiyo nasıl çıkardığını bizimki zor geçiyo o yüzden
gulayyyyy nerminisitan evet bazıları daha zor bazıları daha kolay mesela üst iki çok zor çıktı üstün yandakiler hissettirmedi bile çıktığını çıktıktan sonra bir süre geçiyor çılgınlıklar
nerminisitan gulayyyyy ilk diş daha çok sancı veriyor demişti bana da komşum. Demek ki çocuktan çocuğa değişiyor
gulayyyyy nerminisitan evet bana da öyle dediler ama öyle olmadı üst dişlerde çok huzursuz oldu ki zaten damağı kıpkırmızı olmuştu bildiğiniz