nutellaa_ düşük tabiki hemde baya. Halsizlik falan hissetmiyor musunuz? Benim çok düştüğünde özellikle vücut ağrılarım çok olur mesela. D vitamini takviyesi başlamalısınız bence reçeteli olanlardan pek hayır gelmiyor zaten eczaneden yetişkinler için olan etkili özel bir marka alıp kullanmaya başlayabilirsiniz. Şuan güneş falan var artık derseniz de haftada 2-3 gün bi takviye kullanın yine de mutlaka. Geçmiş olsun.